GEMİ SÖKÜMÜN KAPASİTE ARTIŞ TOPLANTISI YARIN YAPILACAK

Aliağa Gemi Söküm Tesisleri’nde faaliyet alanının genişletilmesi için yeniden başlatılan ÇED süreci ile ilgili toplantı yarın yapılacak.

GEMİ SÖKÜMÜN KAPASİTE ARTIŞ TOPLANTISI YARIN YAPILACAK
22 Haziran 2026 - 06:20
Gemi Söküm Tesislerini işletenlerin oluşturduğu Gemi Geri Dönüşüm Sanayicileri Derneği, faaliyet alanı artışı için geçtiğimiz ay yeniden başvuruda bulunmuştu.

Başvuru dosyasında yer alan teknik olmayan özete göre, uzun yıllardır faaliyet gösteren gemi söküm tesislerinin kullandığı alanın, kıyı kenar çizgisinin deniz tarafına doğru genişletilmesi hedefleniyor

Dernek geçtiğimiz yıl da başvuru yapmıştı ancak ÇED sürecini durdurmuştu. Durdurmanın gerekçesi ise imar planlarında yapılması planlanan revizyon gösterilmişti.

Projenin halkın katılımı toplantısı 23 Haziran 2026 Salı günü Saat:11.00'da Aliağa Belediyesi konferan salonunda düzenlenecek.. Toplantı öncesi Saat:10.30'da ise EGEÇEP (Ege Çevre ve Kültür Platformu) tarafından belediye binası önünde basın açıklaması yapılacak.


 

FACEBOOK YORUMLAR

YORUMLAR

  • 0 Yorum